"Opisujemy nasze inwestycje w podmioty oraz słuzymy dobrą radą dla początkującego"

Blog o rynkach finansowych, inwestycjach w przedsiębiorstwa niepubliczne oraz funduszach inwestycyjnych.

Badania marketingowe dla firm wśród wielu badań obejmują także takie jak usługa tajemniczego klienta.

Na czym ono polega? Do firmy, sklepu bądź salonu przychodzi niczym nie wyróżniający się potencjalny klient. W zależności od wymogów ma on dokonać niewielkich zakupów, np. za 10 PLN (kwota ta jest oczywiście zwracana po zakończeniu zadania), przeprowadzić wywiad (zadać szereg pytań dotyczących np. konkretnego modelu samochodu). Zadanie może obejmować nagranie rozmowy ze sprzedawcą, zrobienie zdjęcia danego przedmiotu na wystawie lub w gablocie.

Usługa Secret Client to rodzaj audytu, ma na celu dostarczenie wiedzy niezbędnej do analizy obowiązujących standardów obsługi (czy po zakończeniu usługi został wydany paragon, czy podczas rozmowy o kupnie sprzedaży zostały wspomniane inne usługi jak ubezpieczenie, leasing), budowania systemu motywacyjnego pracowników, systemu lojalnościowego.

Z usługi Tajemniczy Klient korzystają największe znane sieci - Biedronka, Lotos, Piotr i Paweł. Czy trudno zostać Tajemniczym Klientem? Aby nim zostać, nie trzeba spełniać szczególnych wymagań. Wystarczy na stronie internetowej firm przeprowadzających badania wypełnić formularz, podać możliwie dużo danych kontaktowych. Informacje o aktualnych zadaniach (termin, rodzaj zadania, lokalizacja) są przekazywane wybranym osobom (pod uwagę głównie brana jest odległość zamieszkania, by minimalizować koszty przejazdu) drogą mailową lub telefonicznie.

Jeśli termin i pora zadania kolidują z innymi zajęciami, można bez konsekwencji nie podejmować się zadania. Wysokość wynagrodzenia zależy od czasu trwania zadania, stopnia trudności. W zależności od pracodawcy mogą to być pieniądze, nagrody rzeczowe lub system punktowy.

Fotorelacja

biznes

finanse

ekonomia

pieniądz

przedsiębiorstwa